تبلیغات
Cinema and Television Specialist Magazine - فیلم آموزشی کارگاه فیلم نامه نویسی "سید فیلد" - دوبله شده - تقدیم به علاقمندان این هنر

 فیلم آموزشی کارگاه فیلم نامه نویسی "سید فیلد" - دوبله شده - تقدیم به علاقمندان این هنر


سید فیلد (Syd Field) یکی از نظریه‌پردازان آمریکایی سینما در حوزهٔ فیلم نامه‌نویسی است. او کتاب‌های گوناگونی دربارهٔ نحوه نگارش فیلم نامه به تحریر درآورده است و هم‌اکنون فیلم نامه‌نویسان زیادی در سراسر دنیا از سرمشق سید فیلد در فیلم نامه‌نویسی تبعیت می‌کنند. الگوی سید فیلد هم‌اکنون یکی از رایج ترین الگوهای فیلم نامه‌نویسی در هالیوود است. سید فیلد هم‌اکنون در دانشگاه جنوب کالیفرنیا در بخش نگارش حرفه‌ای فیلمنامه مشغول به تدریس است.

†¯hfg ajde f'eg (fhj3je

دانلود فیلم به ترتیب جلسات گارگاه:

 

            *        بازنویسی فیلم نامه: فیلم نامه یک روند است، برای بازنویسی، اولین کار این است که فقط آنرا بخوانید و بعد... این گزیده ایست از توصیه های سید فیلد یکی از اساتید مجرب فیلم نامه نویسی در آموزش چگونگی بازنویسی فیلم نامه

            *        معرفی کارگاه و مقدمات فیلم نامه نویسی: سید فیلد از خصوصیات کارگاه خود می گوید،اینکه راهنمایی است برای شما تا بفهمید چگونه می توان یک فکر اولیه را به فیلم نامه ای کامل و رویایی تبدیل نمایید

            *        تکالیف برای قسمت اول: سئوالهایی هستند که شما قبل از اقدام به نوشتن فیلم نامه باید آنها را برای خود حل کرده باشید و به آنها پاسخ دهید

            *        نوشتن سکانس افتتاحیه: سکانس افتتاحیه چیست و چگونه آنرا بنویسیم؟ پیش داستان چیست و رابطه آن با سکانس آغاز چگونه برقرار می گردد؟ جواب این سئوالات را از استاد فیلم نامه نویسی « سید فیلد » بشنوید

            *        نوشتن پرده اول: در پرده اول و بخصوص ده صفحه اول چه اموری را باید مشخص نماییم؟ درام را به چه شکل در فیلم نامه ایجاد نماییم؟

            *        نوشتن پرده دوم(بخش اول): رده دوم فیلم نامه که طولانی ترین بخش است را به چه صورت بنویسیم؟ کاری که برای گم نشدن در جریانات مختلف پرده دوم به ما کمک می کند چه می تواند باشد؟

            *        نوشتن پرده دوم(بخش دوم): ماجرای دراماتیک فیلمنامه نیاز به ساختار دارد برای این امر به سکانس های مهمی در جای مناسب نیاز داریم جاهایی مثل .....

            *        نوشتن پرده سوم: پرده سوم از ماجرایی دراماتیک که از انتهای نقطه عطف دوم تا ...ادامه دارد و شامل... می باشد. (با آموزش استاد و نظریه پرداز سید فیلد)

            *        تهیه مقدمات: فکر اولیه، موضوع، ساختار و الگو در فیلم نامه و موارد دیگر را بطور مشخص و تطبیقی از سید فیلد بشنوید.



پرده سوم از ماجرایی دراماتیک که از انتهای نقطه عطف دوم تا ...ادامه دارد و شامل... می باشد. (با آموزش استاد و نظریه پرداز سید فیلد) به مدت 9:09
  حجم فایل : 9.73 MB |
حجم فایل : 10.99 MB |
از فیلم آموزشی فیلمنامه نویسی سید فیلد، کاری که برای گم نشدن در جریانات مختلف پرده دوم به ما کمک می کند چه می تواند باشد؟ به مدت 10:41
  حجم فایل : 9.75 MB |
در پرده اول و بخصوص ده صفحه اول چه اموری را باید مشخص نماییم؟ درام را به چه شکل در فیلمنامه ایجاد نماییم؟ به مدت 8:36
  حجم فایل : 9.59 MB |
سکانس افتتاحیه چیست و چگونه آنرا بنویسیم؟ پیش داستان چیست و رابطه آن با سکانس آغاز چگونه برقرار می گردد؟ جواب این سئوالات را از استاد فیلمنامه نویسی « سید فیلد » بشنوید .به مدت 9:48
  حجم فایل : 11.92 MB |
سئوالهایی هستند که شما قبل از اقدام به نوشتن فیلمنامه باید آنها را برای خود حل کرده باشید و به آنها پاسخ دهید. به مدت 14:32
  حجم فایل : 21.12 MB |
فکر اولیه، موضوع، ساختار و الگو در فیلمنامه و موارد دیگر را بطور مشخص و تطبیقی از سید فیلد بشنوید.به مدت 9:57
  حجم فایل : 9.91 MB |
سید فیلد از خصوصیات کارگاه خود می گوید،اینکه راهنمایی است برای شما تا بفهمید چگونه می توان یک فکر اولیه را به فیلمنامه ای کامل و رویایی تبدیل نمایید.به مدت 8:03
  حجم فایل : 10.45 MB |
فیلمنامه یک روند است، برای بازنویسی اولین کار اینست که فقط آنرا بخوانیدو بعد... این گزیده ایست از توصیه های سید فیلد یکی از اساتید مجرب فیلمنامه نویسی در آموزش چگونگی بازنویسی فیلمنامه . به مدت 15:01
نظرات (1) | تعداد دریافت : 436 | حجم فایل : 15.15 MB |